پایان کالاها

[ad_1]

پس از, کالج, اولین ماشین من بود یک تویوتا کرولا هاچ بک. این موتور به خوبی مهندسی قطعه ای از ماشین آلات. من آرزو می کنم من می توانم می گویند همان را برای پانل های بدن که به سرعت زمان در نگاه زنگ زده پنیر سوئیسی; سوراخ گسترش سال به سال.

با تشکر از جمله قسمت خودروسازان شروع به استفاده از فولاد گالوانیزه – بدن پانل “داغ غوطه ور” در مذاب داخل حمام, مقاوم در برابر خوردگی روی است.

اما شرکت های خودرو در دو جهان پرجمعیت ترین کشورهای نیست که یادداشت. حداقل نه تا زمانی که به تازگی.

نتیجه ؟ بزرگ صعودی رم به روي بازار در زمانی که بسیاری از تحلیلگران برجسته جهان حداقل انتظار آن را…

بلومبرگ است اخیر تیتر “چین فرسوده اتومبیل مجموعه ای برای حفظ رالی برای سال 2016 را بالا فلز” می گوید از آن همه است. بنابراین آیا این واکنش در روی قیمت تا 60 درصد از زمان شروع این سال است.

تنها در حدود یک سوم از 19 میلیون خودرو و کامیون های ساخته شده در چین در سال گذشته ساخته شد و با فولاد گالوانیزه.

آن را بسیار مشابه در هند که در آن مصرف کنندگان خریداری یک رکورد 2 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته تنها حدود 20 درصد ساخته شده با گالوانیزه فولاد با توجه به هند موسسه فن آوری بمبئی.

هنگامی که شما فکر می کنم در مورد فروش خودرو پیش بینی در هر دو کشور تا سال 2020 (24 میلیون در چین 5 میلیون نفر در هند) که بسیاری از روي.

به نظر نمی آید اما…

نظر من نیازی به اجرا و خرید روی سهام معدن. آن را فقط به یاد داشته باشید که تقاضا برای کالاها اغلب سهامداران در راه هیچ کس انتظار دارد که تا زمانی که این افزایش قیمت باعث می شود آن همه بیش از حد آشکار است.

نگاهی به آنچه اتفاق می افتد با نیکل.

فیلیپین یک تامین کننده اصلی خام نیکل سنگ معدن. جدید Duterte دولت که در زمان بیش از تابستان است در وسط یک “نقد و بررسی” ملت سه دوجین یا بیشتر معادن تهدید به قرار دادن برخی از کمیسیون به اتهام تخلفات زیست محیطی.

که دقیقا “عشق” اما آن را قطعا کمک می کند تا در مورد دوست داشتن مداوم اجرا در نیکل قیمت. تحلیلگران UBS گروه AG دیدن نیکل افزایش قیمت یکی دیگر از 25 درصد در سال آینده (پس از 20% به دست آورید تا کنون در این سال).

از همه مهم صنعتی فلزات مس یکی از مهمترین و به طور گسترده ای به تماشا. قیمت این فلز به سختی نقل مکان کرد و در تمام طول سال. آن را پایین 50% از سال 2011 است.

در عین حال ژاپن بزرگترین تولید کننده Pan Pacific مس می بیند که قیمت افزایش 40 درصد به حدود $7.000 تن در زمان 2020 رول در اطراف. سیتی گروپ به تازگی ساخته شده مشابه پیش بینی شده است. چرا ؟

این همه در مورد عرضه و تقاضا است.

تقاضای مس باقی مانده است نسبتا سفت حتی اگر رشد اقتصادی در چین – شماره 1 در جهان مصرف کننده مس کاهش پیدا کرده است و در سال های اخیر است.

اما مس عرضه موضوع دیگری است به طور کامل.

در اواخر سال گذشته Glencore – یکی از بزرگترین معدن مس – تصمیم به mothball بزرگترین معادن در آفریقا و تا 400,000 تن مس تولید کردن بازار جهانی است. در شیلی بزرگترین تولید کننده مس در جهان دولت-اجرای مس کمیسیون اعلام کرد بزرگ سرمایه گذاری از طریق کاهش 2025, از بین بردن هشت معدن-پروژه های انکشافی به ارزش نزدیک به 23 میلیارد دلار.

در حال حاضر شما می توانید ببینید که در آن این مس-قیمت پیش بینی در آمد از. در سیتی گروپ تحلیلگران گسترش کسری بین مس عرضه و تقاضا است. در فوق پان پاسیفیک مس این شرکت گفت: “خروجی با شکست مواجه خواهد شد برای نگه داشتن سرعت با تقاضا به دلیل فقدان جدید معدن تامین – مگر اینکه قیمت رسیدن به $7,000 [per ton].”

با قیمت مس زیر $5000 تن در حال حاضر فراهم می کند که بسیاری از راه گریز برای سود بالقوه – و در عین حال یکی دیگر از دلایل به نگه داشتن چشم و نزدیک در این کلاس از “منفور ترین” کالا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید