آثار هنری آنلاین

[ad_1]

بینش به دست آمده از این نظرسنجی مشخص شده در زیر باید در نظر گرفته شود در درجه اول به عنوان حدیثی نشانه ای از محبوب فرهنگی خاص کرد. این امر می تواند مزخرف به وزن مصاحبه ساخته و محدود پاسخ های دریافت شده توسط تحت یک هزار نفر از پاسخ دهندگان به عنوان نوعی بی چون و چرای حقیقت هنگامی که اندازه گیری هنر جهان تقریبا incomprehensibly متنوع و گسترده شیوه های.

پاسخ دهندگان ترجیح را انجام دهد اگر چه اشاره در به طور گسترده تر قابل اجرا ملاحظات. بررسی افزایش تفکر برانگیز سوال در مورد آینده شکل از هنر آنلاین فروش در سراسر انواع رسانه:

“درصد از خریداران هنر ساخت آنلاین خرید کاهش یافته است در سال گذشته و رشد هنر آنلاین خرید و فروش کاهش پیدا کرده است و برای سال دوم در حال اجرا یک گزارش جدید پیدا کرده است. این یافته ها ممکن است باعث نگرانی هنرمندان که زندگی هنر فروش آنلاین, اگر چه به طور کلی هنر آنلاین بازار به رشد خود ادامه داد.

این بررسی همچنین نشان داد که تلفن همراه خرید همچنان به افزایش و سهم بیشتری از بازار و رسانه های اجتماعی باقی می ماند یک راه کلیدی برای مردم برای پیدا کردن هنر جدید است. “آینده آنلاین بازار تضمین شده است اگر چه به شکل یک راز باقی مانده است” می نویسد: رابرت خواندن سر از هنر و مشتریان خصوصی در Hiscox شرکت های بیمه در پشت گزارش. او ادامه می دهد: “خرید هنر همچنان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز (و همچنین گاهی اوقات خسته کننده) و ادامه داد: تاثیر رسانه های اجتماعی به خصوص Instagram کمک می کند تا سوخت رشد بازار است.”

تغییر فروش | گزارش یافته است که همچنین ارزیابی تاثیر cryptocurrencies و جرایم مبتنی بر پاسخ از 831 هنر خریداران مورد بررسی از طریق هنر تاکتیک مشتری در لیست پستی. حدود 43 درصد از خریداران هنر خرید آنلاین در 12 ماه گذشته از 49 درصد سال قبل است. این کاهش سرعت به خصوص تلفظ برای افراد زیر 35 سال است. تنها 36 درصد از این گروه خریداری هنر آنلاین در 12 ماه گذشته در مقایسه با 44 درصد نسبت به سال قبل. بر اساس این گزارش این نشان می دهد که بازار هنر است “تلاش برای تبدیل مردد و همچنین گاه به گاه آنلاین خریداران به تکرار مشتریان”. Hiscox اشاره می کند که در حالی که هنر آنلاین بازار رشد 20-25% بین 2013 و 2015, آخرین 24 ماه نشان داد نشانه هایی از رکود “شاید به عنوان صنعت در تلاش برای گسترش و رشد خود را آنلاین پایه مشتری”. بازار نرخ رشد کاهش یافت و به 15 درصد در سال 2016 و 12% در سال 2017.

دسترسی هنر | 63 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته است که Instagram که تا به حال 800 میلیون کاربر فعال ماهانه از ژانویه سال 2018 است و انتظار می رود برای شکستن از طریق 1 میلیارد کاربر فعال تا پایان سال 2018 شد پلت فرم خود را از انتخاب برای پیدا کردن هنر است. سه دسته با بیشترین Instagram followers شد “موزه ها”, “هنرمندان” و “گالری” با توجه به نتایج نظر سنجی. تیت Instagram حساب 2 میلیون پیروان. 90 درصد از خریداران هنر گفت که قیمت شفافیت کلید ویژگی زمانی که تصمیم گیری که هنر آنلاین فروش به خرید از این پتانسیل در راستای افزایش میزان فروش است.

تهدیدات | گزارش همچنین نشان می دهد بیش از نیمی از بررسی فروش سیستم عامل بوده و هدف از اقدام به حملات سایبری بیش از 12 ماه گذشته. حدود 15 درصد گفته اند که یک حمله موفق بوده است. بیش از 40 درصد از هنر آنلاین خریداران هستند یا نگران یا بسیار نگران در مورد جرایم اینترنتی در هنگام خرید آنلاین هنر و 82 درصد گفتند که به احتمال زیاد خرید از سیستم عامل آنها به دانش قبلی به دلیل ترس از جرم. خوانده شده آمده است: “بازار هنر است که توسط کوچک و متوسط کسب و کار که در طول تاریخ شده است در کمتر تکنولوژی زرنگ و دانا تر از خود راضی پایان از مقیاس. “این کسب و کار آسیب پذیر هستند و یافته های ما نشان می دهد که مجرمان اینترنتی ممکن است بیدار شدن از خواب به این شاید دیدن بازار هنر به عنوان یک نرم هدف است.” هنر و حرفه ای

میان پیام

بحث مرجع هنر فروش را به عنوان آنها به طور سنتی مربوط به تعریف بوم چاپ و یا به طور معمول کوچکتر ترکیب. شبیه به ساختار محبوب ترین ابزار تبلیغاتی اجرا Instagram با این سری از پانل های یک گالری و نمایش ” کاملا مناسب برای این.

در اینجا ممکن است گفته شود که در هر مرحله از فرایند شده است تحت تاثیر قرار. از مفهوم خلقت برای پایان دادن به مشتری تحویل همه بخش ها لزوما یا مخالف و یا ناخودآگاه حساب تبلیغاتی محدودیت های است که چنین رسانه ذاتا مستلزم. معنی یک هنرمند که سود حاصل از استفاده از ‘گالری مشاهده کانال های فروش ممکن است هماهنگ کردن تلاش های خود را, اما به صورت جداگانه اندازه گیری شد که در نهایت مثبت یا منفی, بنابراین به عنوان برای رسیدن به بهترین نتیجه زمانی که کار خود را مشاهده شده است از طریق این نوع از پلت فرم.

مشابه مشاجره ممکن است نمایی مرکب برای رسانه های مخلوط بزرگتر سه بعدی ترکیب عملکرد و یا هر تعداد از هنر بصری اشکال. اگر درک هدف از آفرینش هنری به سبکبار ایجاد و یا به اشتراک گذاری از رمان تفسیر چنین self-reflexive و با نفوذ تحویل مکانیزم باید و شاید علت برخی از misgiving.

که خرید & چرا ؟

گالری عکس و مشاوران بودند یک بار برگزار می شود به عنوان دروازه بان های جهان هنر مقامات. تیت را دو میلیون پیروان در رسانه های اجتماعی اثبات آن را هنوز هم می توان استدلال کرد که منبع شهرت و نفوذ ممکن است قبل از احترام به شخصی تفسیر است. حداقل رسمی شهرت ممکن است به عنوان یک تابع از نوع دسته جمعی شاخص کیفیت فیلتر است و eclectically متنوع و یا شاید خیلی خفیف معمولا اشباع میشه. و زمانی که به عنوان سرمایه گذاری وسایل نقلیه جمعی این کار ارزیابی را حفظ تاثیر قابل توجهی.

یک تناقض مطرح می شود هر چند با bureaucratically ساختار gatekeepers در حال حاضر رو به دموکراتیک خود کنترل می شود و تقریبا واقعا غیر متمرکز خرید ظرفیت. هنر معاملات ممکن است به طور مستقیم بین تقریبا هر گالری را تولید و مصرف در بازارهای هدف.

از طریق کانال های آنلاین به طور مستقل هر هنرمند دارای پتانسیل برای رسیدن به نسبتا نامحدود مخاطبان است. اگر چه قدرت خود را تخصص و یا ‘رسمی’ قد و قامت مه رقیق شود در این صورت از شرکت کنندگان وسعت و همچنین ارائه میدهد. در این زمان گالری و یا مشاوران ممکن است حفظ تحصیل تخصص فهیم قضاوت و یا قدردانی دور گذشته معمولا درک. اگر چه یک خریدار انتخاب در انتخاب هنوز هم می تواند دیده می شود به عنوان یک آزاد یکی از دلیل های متعدد راههای اجازه مالکیت دستاورد است.

خریداران ممکن است تصمیم به خرید به طور مستقیم از یک هنرمند و یا بر متخصص نفوذ است. آیا آنها ارزش یک ترکیب و یا آنها آن را خرید چرا که آنها معتقد بودند آن را به ارزش. دموکراسی از دسترسی به تماس به سوال چگونه ارزش در حال حاضر ممکن است جمعی اختصاص داده است.

منبع

قیمت گذاری شفافیت بود و نشان داد به عنوان بزرگترین عامل تاثیرگذار. نگرانی های امنیتی و استفاده از کانال های معتبر است بیشتر یا کمتر گیرند که به متریک. اگر سایت کانال یا متوسط بود نه امن و نه امن و سپس هر شفافیت در قیمت گذاری به طور طبیعی خواهد بود ثانویه و نادرست است.

شفافیت به معنی باز ارزیابی و روشن حسابداری از منبع به دریافت. هنوز برای تعیین قیمت باید به تسلیم به یک جمعی یا ذهنی تفسیر است. آن است که قیمت قابل دسترسی در هنگام فروش مجدد و یا آن که خود نسبت از احساسات و یا پیوست. خود را در آن شفافیت ممکن است ارائه هیچ ثبات جهانی تمدید جای پا. ارزش منسوب باقی می ماند به عنوان متغیر به عنوان هنر آن است که مشتق شده از چشم بیننده یا بازار [beholders].

آنلاین یا خاموش در دسترس عموم گزینه های آزادانه دیکته آثار هنری خرید و فروش تشکیل شده از یک محل مطلع ارزش توصیه و یا به عنوان یک تسهیل ذهنی تفسیر است. هدف gradations و اظهارات یک ترکیب ارزش نمی تواند به همان اندازه و نه مشروع اعمال شده به همه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید